niedziela, 23 grudnia 2012

Witajcie!

To mój pierwszy blog więc proszę wybaczcie mi za jakieś drobne wpadki i niedokładności.
"Życie niczym Olimpiada" skąd ta nazwa..? Wynika z mojego zamiłowania do sportu i może też z poglądu na świat- ludzie cały czas prowadzą tak zwany wyścig szczurów. Ludzie wszędzie wprowadzają szczyptę rywalizacji. Osobiście tego nienawidzę. O czym będzie blog...? Szczerze o niczym konkretnym - wprowadzę trochę swoich przemyśleń oraz przeżyć no i relacji z treningów. Niestety nie będzie to z dnia na dzień ponieważ większość swojego wolnego czasu spędzam na zajęciach pozalekcyjnych.
Wygląd Bloga..? Haha niestety nie posiadam żadnych zdolności informatycznych i żadnych cudów tu nie znajdziecie. wszystko domyślne itd. Zaczynam od dzisiaj i mam cichą nadzieję że wam się spodoba, tylko błagam was dajcie mi trochę czasu żeby się w miarę rozwinąć.
Wesołych Świąt!! No i wypasionego prezentu gwiazdkowego =)

1 komentarz:

  1. Fajnie się zapowiada ,będę tu zaglądać : )

    Zapraszam do mnie :
    http://fashionholicdream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń